+ 1
Inlägg: 1698607
Svarskommentarer
Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
Petey21: Fast mot Väsby var vi serieledare. Nu är det ju vi som ligger sist!
Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
Petey21:
Nja, jag tror på seger. Det vore fan om mna inte skulle få ordning på detta lag.
hellge: Vi har åtminstone en ursäkt om publiken uteblir efter flera magra år. Skellefteå har inte ens någon ursäkt.
Men för att återgå till själva matchen, är rädd att det berömda och ökända Väsbysyndromet slår till igen. Att möta en nykomling som aldrig spelat i högsta ligan och som inte tagit någon poäng ännu, då är det som gjort att deras historiska första vinst kommer mot just Modo. Traditionens och Väsbysyndromets makt är stor.