Petey21: Fast mot Väsby var vi serieledare. Nu är det ju vi som ligger sist!
Inlägg: 1698617
Svarskommentarer
Sv: Hemmapremiär MoDo - Karlskrona 19/10
Var fast inställd på åka med åkt på förkylning så det blev lite mer tveksamt nu...