+ 2
Inlägg: 1699757
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
hellge: Det blev väl något framåt också till slut, men jag gillar inte det där med att inte ha någon back inne. Forwards är aldrig lika bra att försvara vid spelvändningar.
I de där fallen ser jag helst Lindgren och Heshka i var sin kedja.
I de där fallen ser jag helst Lindgren och Heshka i var sin kedja.
Bobby Butler - Bill Thomas
Victor Olofsson - Byron Ritchie - Maxim Lapierre
Och på två försök två boxplaymål :)