Inlägg: 1699762
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
J F K:
Man kan väl gissa att vi kommer att åka på något mål i baken om vi ska köra med en sådan uppställning i vinter.
Man kan väl gissa att vi kommer att åka på något mål i baken om vi ska köra med en sådan uppställning i vinter.
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Både Modo och Linköping har 100% i boxplay enligt SHL.se.
+ 1
I de där fallen ser jag helst Lindgren och Heshka i var sin kedja.