Inlägg: 1700012
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Slår på streamen efter 5 min och det står redan 0-2
Vad fan är det för fel på årets upplaga av Modo????
Vad fan är det för fel på årets upplaga av Modo????
+ 1
Här har Torp fått lite kredit, och Huras har berömt veckans träning som har varit bra bla bla bla.
Nä nu måste vi tänka positivt, kan bara bli bättre, eller?