+ 1
Inlägg: 1700016
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
ivandrago: Inget snack om att Pettersson kedjan börjat säsongen bäst.
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
ivandrago: Tycker tyvärr det är just det blir. Vi blir sämre och sämre. Sedan så ska ju såklart Adam ta 2-0 målet.
+ 2
Kan ju inte bli sämre... hoppas man