+ 1
Inlägg: 1700059
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Sven Tuta: Det största problemet är övertro på spelarmaterialet i kombination med ett spelsystem som ej funkar med spelarmaterialet.
Det är billigare att värva utländska spelare säger Svartvadet och så är nog fallet. Men finns så otroligt många bra spelare i allsvenskan som man kanske bör kika lite på. Att värva utländska legoknektar innebär alltid en viss risk.
Det är billigare att värva utländska spelare säger Svartvadet och så är nog fallet. Men finns så otroligt många bra spelare i allsvenskan som man kanske bör kika lite på. Att värva utländska legoknektar innebär alltid en viss risk.
+ 2
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Sven Tuta: Fysträningen kanske, det är ju pinsamt lojt ute på isen.
+ 1
Vad är problemet?
- spelarmtrl
- tränare
- taktik
- spelsystem
- färgen på väggarna i omklädningsrummet
Vad tror ni?