+ 2
Inlägg: 1700067
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Cyklob: Det är självklart ingen risk i att värva spelare från allsvenskan. Ehh, jo. Det är givetvis mycket större risk att göra det.
Två tavlor och två mål. Sedan är det rätt jämt.
Två tavlor och två mål. Sedan är det rätt jämt.
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Cyklob: Det jobbiga är att Linköping är inte alls bra. Linköping är usla. Men Modo visar ingen som helst vilja att vinna det här därför ser det ut så här. Två skott på mål från Modo efter halva matchen säger det mesta.
+ 1
Det är billigare att värva utländska spelare säger Svartvadet och så är nog fallet. Men finns så otroligt många bra spelare i allsvenskan som man kanske bör kika lite på. Att värva utländska legoknektar innebär alltid en viss risk.