Inlägg: 1700080
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
J F K: I mina ögon är det mindre risk att värva från allsvenskan. Men det finns alltid en risk men du kan ju inte mena att allsvenska värvningar är mer riskabla en importspelare.
Två tavlor och två mål. Sedan är det rätt jämt.