Inlägg: 1700120
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Patrik Källstr: Ja jag tycker vi håller på förlora den match framförallt på dåligt PP och svagt målvaktsspel.
Undra hur länge PP ska va på 0%...