Patrik Källstr: Ja jag tycker vi håller på förlora den match framförallt på dåligt PP och svagt målvaktsspel.
Inlägg: 1700124
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Monno: bara att konstatera att avsaknaden av Ullmark är mkt mkt STOR