+ 1
Inlägg: 1700123
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Bad_Brett: man spelar man - man nu. Stoooooor skillnad mot ifjol, även om man är överdrivet aggressiva. Dock är det verkligen inte samma spelsystem.
Håller du med om att man försöker spela med för hög press i egen zon och överbelastar för mycket? Ja eller nej.
Om svaret är "Ja", så är det bara elitistisk dynga att hävda att spelsätten är olika.