Bad_Brett: man spelar man - man nu. Stoooooor skillnad mot ifjol, även om man är överdrivet aggressiva. Dock är det verkligen inte samma spelsystem.
Inlägg: 1700127
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
J F K:
Så om man spelar Man-Man, hur kommer det sig att det ofta är 2-3 spelare som stirrar puck samtidigt?
Trodde hela poängen med Man-Man var att man ansvarade för varsin spelare och att baksidan snarast var att det ställer högre krav på backarnas skridskoåkning och kondition.
Har aldrig hört talas om Man-Man där fyra spelare jagar efter puckhållaren och tre motståndare får stå fria framför mål.
Så om man spelar Man-Man, hur kommer det sig att det ofta är 2-3 spelare som stirrar puck samtidigt?
Trodde hela poängen med Man-Man var att man ansvarade för varsin spelare och att baksidan snarast var att det ställer högre krav på backarnas skridskoåkning och kondition.
Har aldrig hört talas om Man-Man där fyra spelare jagar efter puckhållaren och tre motståndare får stå fria framför mål.