Gusse: Vi behöver en målvakt som kan stoppa badbollar..
Inlägg: 1700131
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Robin Ztorken L: två billiga bakåt är givetvis inte bra. Nog för att vi varit dåliga, men hade reideborn varit normal skulle vi tagit en poäng.
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Robin Ztorken L: Att domaren gav oss några billiga utvisningar i början kan jag köpa. Men att nu ge fan i att ta alls?