Robin Ztorken L: Att domaren gav oss några billiga utvisningar i början kan jag köpa. Men att nu ge fan i att ta alls?
Inlägg: 1700132
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, fredag 25/9, 19.00
Monno: Kameran kikade in några sekunder i Modos omklädningsrum efter matchen. Huras såg ut att skälla för fulla muggar. Såg verkligen inte glad ut.
+ 1