Inlägg: 1700942
Svarskommentarer
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
Rytter: Jo, försvaret har blivit bättre. Spelarna ser mer komfortabla ut. Det är ingen bra försvarsspel, men mindre uselt. Tredjegubben bättre hem och klart mindre fria spelare i slotet.
Försvaret har iaf sett bättre ut i andra och tredje, men kan ju lika gärna varit LHC som slagit av lite på takten.
Blir intressant om man spelar med man-man försvar mot HV.