Inlägg: 1700937
Svarskommentarer
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
J F K: Visst, Reideborn var ingen demon ikväll, men som någon skrev på twitter. Även om vi haft Henrik Lundqvist i mål hade vi inte haft en chans ikväll.. försvarsspelet i 5 vs. 5 är för dåligt.
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
J F K: LHC är övermäktigt motstånd, Vi håller till i bottenskiktet,what so ever..
Denna match är såååå pinsamt smärtande avslöjande hur dåliga vi är, även i år.
Trist!
Denna match är såååå pinsamt smärtande avslöjande hur dåliga vi är, även i år.
Trist!
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
J F K: han är väl inge i målet, men det är inte lätt att vara målis med detta försvarsspel. Han är nog inne i en grym negativ spiral som är svår att ta sig ur. Han är bättre än så här. Glöm inte hans säsong i DIF då var han riktigt bra. En pling till Sockan kanske kan vara lyckosamt.
Men vart ska detta sluta, huvaligen.
Men vart ska detta sluta, huvaligen.
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
J F K:
Försvaret har iaf sett bättre ut i andra och tredje, men kan ju lika gärna varit LHC som slagit av lite på takten.
Blir intressant om man spelar med man-man försvar mot HV.
Försvaret har iaf sett bättre ut i andra och tredje, men kan ju lika gärna varit LHC som slagit av lite på takten.
Blir intressant om man spelar med man-man försvar mot HV.
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
J F K: Blir lite tvåvägs det där. Likväl som ett försvar kan göra en målvakt bättre kan en målvakt göra ett försvar bättre. Just nu är det minus minus=minus.
Nu vill jag gärna tro att det kommer att bli betydligt bättre och lhc har väl historiskt varit skitbra mot lag som har dåligt försvarsspel.