Inlägg: 1700947
Svarskommentarer
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
Robin Ztorken L: Sant.. Och skarpögt.. Att se det!
Borde fler göra i Ångermanland
Borde fler göra i Ångermanland
Sv: Linköping-MODO 29/9 kl 19
Robin Ztorken L: Va tusan är du Lövare eller Modoit? :-P
Visst att det står 7-2 men gillar ändå inte att Djuse låter LHC spelaren stå 1cm från Reideborn efter avblåsning helt ostörd. Djuse viker därifrån istället.
Visst att det står 7-2 men gillar ändå inte att Djuse låter LHC spelaren stå 1cm från Reideborn efter avblåsning helt ostörd. Djuse viker därifrån istället.
Denna match är såååå pinsamt smärtande avslöjande hur dåliga vi är, även i år.
Trist!