Inlägg: 1701050
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel:
Fast förra säsongen hade vi ett sämre lag, samt att vi var iaf med i matchen till de sista 10. Nu är 0-2 efter 5 min....
Upplever att vi är mer vilse denna säsong.
Fast förra säsongen hade vi ett sämre lag, samt att vi var iaf med i matchen till de sista 10. Nu är 0-2 efter 5 min....
Upplever att vi är mer vilse denna säsong.
Nog har Huras även ansvar och om det bara varit den här säsongen har det varit en sak, men såg lika vilse ut föra säsongen utan Huras och såg lika vilse ut när dom var nere i junior laget.