Inlägg: 1701060
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Har Ludwig B mognat på sig och knyter näven och bara kör för att bevisa att han är värd en plats i NHL eller är allting fortfarande omgivningens fel?
Kommer han att gråta sönder småkinderna?
Kommer han att gråta sönder småkinderna?
Fast förra säsongen hade vi ett sämre lag, samt att vi var iaf med i matchen till de sista 10. Nu är 0-2 efter 5 min....
Upplever att vi är mer vilse denna säsong.