Inlägg: 1702179
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:
Tror att vi gjorde FBK dåliga:) sen släpper vi tråkigt nog in dem. Men som du skriver man är glad över potentialen. Ang ersättare till Ritchie tycker jag man kan köra på med nuvarande lag om vi har denna nivå på spelet framöver
Tror att vi gjorde FBK dåliga:) sen släpper vi tråkigt nog in dem. Men som du skriver man är glad över potentialen. Ang ersättare till Ritchie tycker jag man kan köra på med nuvarande lag om vi har denna nivå på spelet framöver
Det riktigt underbara med matchen igår var ju potentialen. Visst var fbk riktigt dåliga första två, men inget lag har väl samma möjlighet att utvecklas som Modo och kanske Hv (med sina skador). Ny tränare, massor av nya ledande spelare och dessutom bra spelare på väg in.