Inlägg: 1702180
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nu vet jag inte om jag missat något men hur kommer det sig att det inte är något som helst snack om en eventuell avstängning för fbk-spelaren?
Tror att vi gjorde FBK dåliga:) sen släpper vi tråkigt nog in dem. Men som du skriver man är glad över potentialen. Ang ersättare till Ritchie tycker jag man kan köra på med nuvarande lag om vi har denna nivå på spelet framöver