Nu vet jag inte om jag missat något men hur kommer det sig att det inte är något som helst snack om en eventuell avstängning för fbk-spelaren?
Inlägg: 1702187
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Callep:
Hahaha straffa en Färjestads spelare, den var rolig som att färjestad supportern Peter Andersson skulle tillåta ett sånt beslut.
Hahaha straffa en Färjestads spelare, den var rolig som att färjestad supportern Peter Andersson skulle tillåta ett sånt beslut.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Callep: Det tog inte så illa, men det är med mycket mer uppsåt än Heshkas. Givetvis borde Nygren stängas av om de ska ha någon som helst trovärdighet, men ingen i hockeysverige tror väl på allvar att fbk spelar efter samma regelbok när det gäller avstängningar.
Man har ju den evigt jävige Peter Andersson som både är domarbas och gigantisk fbk-supporter som hindrar samt sätter press på inblandade
Man har ju den evigt jävige Peter Andersson som både är domarbas och gigantisk fbk-supporter som hindrar samt sätter press på inblandade