dempa: Dessutom är det ju er tur att vinna på torsdag, åtminstone rent statistiskt.
Inlägg: 1703947
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Carl Lejonkräk:
Det känns ändå som att MoDo är på rätt väg på marknadsföringssidan. Nu försöker de ändå skapa lite intresse kring klubben. Bra av Charlotte.
Detta är ju exempelvis helt genialt:
www.modohockey.se/artikel/68790/
Det känns ändå som att MoDo är på rätt väg på marknadsföringssidan. Nu försöker de ändå skapa lite intresse kring klubben. Bra av Charlotte.
Detta är ju exempelvis helt genialt:
www.modohockey.se/artikel/68790/
+ 1