+ 1
Inlägg: 1704047
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
www.allehanda.se/ishockey/shl/darfor-lamnade-stortalangen-modo-berattar-nu-om-besvikelsen-hade-inget-annat-val-an-att-flytta#Ishockey
Trevlig intervju med Ludde Byström. Han verkar onekligen ha rätt inställning, ska bli intressant att se hur länge han kan tänkas nöta på, för AHL livet är nog väldigt lite glamour.
Trevlig intervju med Ludde Byström. Han verkar onekligen ha rätt inställning, ska bli intressant att se hur länge han kan tänkas nöta på, för AHL livet är nog väldigt lite glamour.
+ 1
Det känns ändå som att MoDo är på rätt väg på marknadsföringssidan. Nu försöker de ändå skapa lite intresse kring klubben. Bra av Charlotte.
Detta är ju exempelvis helt genialt:
www.modohockey.se/artikel/68790/