Nucky: ser ju bra ut,hade velat värva hem Jesper Olofsson från KHK också.
Inlägg: 1705161
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
modomille: gillar också Jesper. Hur långt kontrakt sitter han på i KHK?
Steen har vi ju också. Tror det är mer realistiskt att vi får se honom i Modo än Sedinarna.
Steen har vi ju också. Tror det är mer realistiskt att vi får se honom i Modo än Sedinarna.