Inlägg: 1705172
Svarskommentarer
Sv: Truppen 15/16
Nucky:
Steen är realistisk, trots att han är som bäst nu. Kanske t o m att han inte peakat ännu. Han är ohyggligt bra, kanske den bästa som spelat i Modo? Topp 3, åtminstone.
Som det låter på hans uttalande är det inte allt för många år bort. kontraktet går ut efter nästa säsong.
Låter som att han har bra koll på Modo i denna fyra timmar gamla artikel i ÖA:
www.allehanda.se/ishockey/nhl/steen-sagar-kritiken-mot-modo-spelar-ingen-roll-om-det-ar-en-amerikan-svensk-eller-norsk
Steen är realistisk, trots att han är som bäst nu. Kanske t o m att han inte peakat ännu. Han är ohyggligt bra, kanske den bästa som spelat i Modo? Topp 3, åtminstone.
Som det låter på hans uttalande är det inte allt för många år bort. kontraktet går ut efter nästa säsong.
Låter som att han har bra koll på Modo i denna fyra timmar gamla artikel i ÖA:
www.allehanda.se/ishockey/nhl/steen-sagar-kritiken-mot-modo-spelar-ingen-roll-om-det-ar-en-amerikan-svensk-eller-norsk
Steen har vi ju också. Tror det är mer realistiskt att vi får se honom i Modo än Sedinarna.