Inlägg: 1707171
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Frölunda, TISDAG 27 OKTOBER 19:00
"När det gäller Patrick Dwyers medverkan i kväll så är det en kamp mot klockan gällande hans arbetstillstånd och pappersarbetet."
Så här ser laget ut enligt ÖA:
Målvakt:
Adam Reideborn (Jonatan Bjurö)
Backar:
Shaun Heshka - Emil Djuse
Nichlas Torp - Joel Kwiatkowski
Oscar Hedman - Jesper Lindgren
Albin Carlsson
Forwards:
Per-Åge Skröder - Maxim Lapierre - Bobby Butler
Victor Olofsson - Kyle Wilson - Bill Thomas
Gustav Possler - Emil Pettersson - Kristian Jakobsson
Peter Öberg - Axel Ottosson - Carl Grundström
Extra forward:
Patrick Dwyer?
Så här ser laget ut enligt ÖA:
Målvakt:
Adam Reideborn (Jonatan Bjurö)
Backar:
Shaun Heshka - Emil Djuse
Nichlas Torp - Joel Kwiatkowski
Oscar Hedman - Jesper Lindgren
Albin Carlsson
Forwards:
Per-Åge Skröder - Maxim Lapierre - Bobby Butler
Victor Olofsson - Kyle Wilson - Bill Thomas
Gustav Possler - Emil Pettersson - Kristian Jakobsson
Peter Öberg - Axel Ottosson - Carl Grundström
Extra forward:
Patrick Dwyer?
Sv: MoDo - Frölunda, TISDAG 27 OKTOBER 19:00
hellge: Känns på nåt konstigt sätt som en nystart ikväll, vet inte om det är för att Wilson är tillbaka.
Kommer nog inte att ske men hade önskat att man tittar över målvaktsmarknaden
Skulle vara fint med mer stabilitet längst bak. Inte för vi kan lasta reideborn för allt men känns ihåligt ibland. Om vi sen ska vara bland de 8 så behöver vi en målis som kan "stänga igen" en match. Jaja, welch kanske styr upp det där:)
Kommer nog inte att ske men hade önskat att man tittar över målvaktsmarknaden
Skulle vara fint med mer stabilitet längst bak. Inte för vi kan lasta reideborn för allt men känns ihåligt ibland. Om vi sen ska vara bland de 8 så behöver vi en målis som kan "stänga igen" en match. Jaja, welch kanske styr upp det där:)
Jag är också inne på att det kommer vända. Fast kanske inte ännu. Det här materialet är bättre de ynka poäng vi har skrapat ihop.