Inlägg: 1707175
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Frölunda, TISDAG 27 OKTOBER 19:00
Ben Perrault:
Backlund är ledig. Fast hans status har jag ingen aning om.
Enda minnet jag har av Backlund är att jag lärde mina barn sjunga nidvisor om honom 2007. Favoritsången var när vi sjöng Broder Jakob (Johan Backlund) i stämmor. Spektaklet filmades och skickades till Wikegård som hade något program där hockeyfilmer efterfrågades.
Filmen visades aldrig. Motivet sas vara att man tyckte synd om honhundarna :)
Backlund är ledig. Fast hans status har jag ingen aning om.
Enda minnet jag har av Backlund är att jag lärde mina barn sjunga nidvisor om honom 2007. Favoritsången var när vi sjöng Broder Jakob (Johan Backlund) i stämmor. Spektaklet filmades och skickades till Wikegård som hade något program där hockeyfilmer efterfrågades.
Filmen visades aldrig. Motivet sas vara att man tyckte synd om honhundarna :)
+ 2
Kommer nog inte att ske men hade önskat att man tittar över målvaktsmarknaden
Skulle vara fint med mer stabilitet längst bak. Inte för vi kan lasta reideborn för allt men känns ihåligt ibland. Om vi sen ska vara bland de 8 så behöver vi en målis som kan "stänga igen" en match. Jaja, welch kanske styr upp det där:)