{5647}: men vafan han tuggar också tuggummi, inte konstigt vi ligger under.
Inlägg: 1710227
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Örebro, FREDAG 13 NOVEMBER 19:00
{7639}: Snart lär de väl ropa i högtalarna om det finns någon målvakt i hallen. Jag kan inte förstå varför man väljer att göra så.
Varför slår ingen bort den med handen?
Givetvis är den bonnröta att träffa sådär på volley, men han skulle aldrig fått chansen.
Helvete vad passiva vi är.
Varför slår ingen bort den med handen?
Givetvis är den bonnröta att träffa sådär på volley, men han skulle aldrig fått chansen.
Helvete vad passiva vi är.
+ 2
Sv: MoDo - Örebro, FREDAG 13 NOVEMBER 19:00
{7639}:
Det verkar inte spela någon roll var Reideborn gör så blir det fel.
Det verkar inte spela någon roll var Reideborn gör så blir det fel.
+ 1