1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507852 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1710230

Sv: MoDo - Örebro, FREDAG 13 NOVEMBER 19:00
{7639}: Snart lär de väl ropa i högtalarna om det finns någon målvakt i hallen. Jag kan inte förstå varför man väljer att göra så.

Varför slår ingen bort den med handen?

Givetvis är den bonnröta att träffa sådär på volley, men han skulle aldrig fått chansen.

Helvete vad passiva vi är.

Svarskommentarer

Sv: MoDo - Örebro, FREDAG 13 NOVEMBER 19:00
{5647}:


Reideborn står inte direkt på öronen, förutom i början av första perioden när han gjorde det bokstavligen.



Ny målvakt in. Tre mål i skitan, blir ju svårt nu.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB