+ 2
Inlägg: 1710230
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Örebro, FREDAG 13 NOVEMBER 19:00
{5647}:
Reideborn står inte direkt på öronen, förutom i början av första perioden när han gjorde det bokstavligen.
Ny målvakt in. Tre mål i skitan, blir ju svårt nu.
Reideborn står inte direkt på öronen, förutom i början av första perioden när han gjorde det bokstavligen.
Ny målvakt in. Tre mål i skitan, blir ju svårt nu.
+ 1
Varför slår ingen bort den med handen?
Givetvis är den bonnröta att träffa sådär på volley, men han skulle aldrig fått chansen.
Helvete vad passiva vi är.