1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507750 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1710735

Sv: MoDo - Linköping, MÅNDAG 16 NOVEMBER 19:00
hellge: Här var det drag?
Hockey på en måndag... ur led är tiden.

Jag är egentligen bara nervös för en sak i för matchen. Målvaktssidan...
Defensiven kan ju skita sig lite a. Men om inte mv rycker upp sig bör det ingen rolig kväll.

Svarskommentarer

Sv: MoDo - Linköping, MÅNDAG 16 NOVEMBER 19:00
Monno: Det som är kan bli mest tråkigt ikväll är att det kanske blir en till match med under fyra tusen på läktarna.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB