1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507776 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1710736

Sv: MoDo - Linköping, MÅNDAG 16 NOVEMBER 19:00
Monno: Det som är kan bli mest tråkigt ikväll är att det kanske blir en till match med under fyra tusen på läktarna.

Svarskommentarer

Sv: MoDo - Linköping, MÅNDAG 16 NOVEMBER 19:00
modomille: Gissar på 3600 pers idag. måndag , dålig trend , vinner sällan hemma. Inte mycket som lockar folk till arenan idag.

Sv: MoDo - Linköping, MÅNDAG 16 NOVEMBER 19:00
modomille: Dwyer har sett bra ut i pp, bra passningar. Idag får han sätta en puck.
Tror vi vinner med 4-2.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB