modomille: Gissar på 3600 pers idag. måndag , dålig trend , vinner sällan hemma. Inte mycket som lockar folk till arenan idag.
Inlägg: 1710743
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Linköping, MÅNDAG 16 NOVEMBER 19:00
Gusse: Hemma är ju enda vi vunnit i år så... Snarare att vi inte vinner överhuvudtaget...
Är typ folktomt i arenan. :-(
Är typ folktomt i arenan. :-(
Sv: MoDo - Linköping, MÅNDAG 16 NOVEMBER 19:00
Usel publiksiffra. Reideborn gör självmål och Welch och dwyer gör mål. 4-3 Linköping. 2 mål av little i pp.
+ 1