hanzon: kompletterar med denna: twitter.com/saaaalle/status/643779004688920576
Inlägg: 1711523
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Lite konstigt dels att det inte är jämnt fördelat men sen att vi och Brynäs har så få.
Båda lagen, kanske framförallt Brynäs har ju många supportrar runt om i landet.
Fasiken Modo är ju, om jag inte tittar fel, det mest visade laget på eliteprospects. Så rätt tydligt så berör vi ju iaf.
Båda lagen, kanske framförallt Brynäs har ju många supportrar runt om i landet.
Fasiken Modo är ju, om jag inte tittar fel, det mest visade laget på eliteprospects. Så rätt tydligt så berör vi ju iaf.