snowden: Jag har för mig att Modo (1) en gång varit huvudmatch, men det kan ligga nåt i det du säger.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1711521
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Bara en huvudmatch med studio. Malmö borta. Modo får tid i C more sport på fredagarna och tisdagarna när det inte är studio. Men man kan säga på C more att Modo har visats i C more sport. Vad jag kan se så har vi ingen huvudmatch nästa vecka heller.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: kompletterar med denna: twitter.com/saaaalle/status/643779004688920576