hanzon: Bara en huvudmatch med studio. Malmö borta. Modo får tid i C more sport på fredagarna och tisdagarna när det inte är studio. Men man kan säga på C more att Modo har visats i C more sport. Vad jag kan se så har vi ingen huvudmatch nästa vecka heller.
Inlägg: 1711524
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:
Ok en alltså. Att dom visas på cmore sport en fredag gör ingen skillnad då det inte är studio. Idag kan man ju tycka att Modo-HV71 är en intressant match, då AJ möter sitt gamla lag. Men icke. Öret-Dif och Lule-Bif ska sändas. Mycket mer intressant!
Ok en alltså. Att dom visas på cmore sport en fredag gör ingen skillnad då det inte är studio. Idag kan man ju tycka att Modo-HV71 är en intressant match, då AJ möter sitt gamla lag. Men icke. Öret-Dif och Lule-Bif ska sändas. Mycket mer intressant!