Inlägg: 1712843
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snowden: Nån gång måste vi börja tänka positivt, jag kanske är naiv men varje säsong drömmer man ändå att man tar sig till slutspel och går långt där. Även vi fans måste börja sträva uppåt för att föreningen ska ta sig uppåt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bra och intressant intervju med Svartvadet:
www.allehanda.se/ishockey/shl/per-svartvadet-efter-den-tuffa-hosten-jag-kanner-en-enorm-trygghet-i-foreningen#Ishockey
www.allehanda.se/ishockey/shl/per-svartvadet-efter-den-tuffa-hosten-jag-kanner-en-enorm-trygghet-i-foreningen#Ishockey
Utvecklingspotential? Ja i modo kan man bara utvecklas åt det sämre.. :P