snowden: Nån gång måste vi börja tänka positivt, jag kanske är naiv men varje säsong drömmer man ändå att man tar sig till slutspel och går långt där. Även vi fans måste börja sträva uppåt för att föreningen ska ta sig uppåt.
Inlägg: 1712869
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Matrix: Håller med, kan inte alla ni där hemma fylla hallen på Lördag så kommer det bli en garanterad vinst. Det är jag säker på.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Matrix:
Jag gillar ju MoDo, mitt andra favvolag i SHL, men vad tror ni om Sannys analys?
12 poäng måste ni tog ta de närmaste 5 matcherna som är mot bottenlag?
Jag gillar ju MoDo, mitt andra favvolag i SHL, men vad tror ni om Sannys analys?
12 poäng måste ni tog ta de närmaste 5 matcherna som är mot bottenlag?