Inlägg: 1715976
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Jag tror att Lindgren kommer att bli grymt bra, men jämför honom med Aho i Skellefteå som också är liten och klen. En av dem klarade det defensiva trots en ringa storlek. Den andra inte.
Sedan hoppas jag att Lindgren fick en dipp i samband med att han nu fått spela mer. Han har varit vår sämsta back på slutet, från att ha varit helt ok.
Sedan hoppas jag att Lindgren fick en dipp i samband med att han nu fått spela mer. Han har varit vår sämsta back på slutet, från att ha varit helt ok.
Men taktiskt tycker jag han skött sig bra.