+ 2
Inlägg: 1716347
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
I Skövde, som Skövde IK supporter, så är det typ förbjudet att ens hålla i en Mariestad ölburk.
Tänkte att det kunde vara bra för er andar modoiter att veta lixom...
God jul förresten!
Tänkte att det kunde vara bra för er andar modoiter att veta lixom...
God jul förresten!
+ 1
Här kommer dock en tidig Julklapp Larry:
Om du vill förstå hur vi spelar i den här ligan följ ett annat lag ditt/mitt kära MODO