+ 1
Inlägg: 1716349
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Patrik Källstr: Brynäsare dricker aldrig Löfbergs Lila heller. Då är jag utan hellre. Aldrig Leksand knäckebröd.
Men måste erkänna att jag äter messmör😃
Men måste erkänna att jag äter messmör😃
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blir riktigt glad över min fina julklapp av mina barn, en Modotröja av årets modell, nära till tårar.
En annan sak som gör mig glad och rörd är hunden Arthurs levnadsöde. Har tidigare efterfrågat här om någon kände till något om hundens vidare öde. Till min glädje läste jag idag en artikel i AB om honom, en fantastisk saga.
Ha en fortsatt trevlig jul med familj och vänner, så kraftsamlar vi för tre goa poäng på annandagen. Nu är det är "paltkomaläge" efter all julmat.
En annan sak som gör mig glad och rörd är hunden Arthurs levnadsöde. Har tidigare efterfrågat här om någon kände till något om hundens vidare öde. Till min glädje läste jag idag en artikel i AB om honom, en fantastisk saga.
Ha en fortsatt trevlig jul med familj och vänner, så kraftsamlar vi för tre goa poäng på annandagen. Nu är det är "paltkomaläge" efter all julmat.
Tänkte att det kunde vara bra för er andar modoiter att veta lixom...
God jul förresten!