Inlägg: 1724571
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs, TISDAG 2 FEBRUARI 19:00
Det ser så enkelt ut när Brynäs spelar pp vi är uppe och köper korv på läktarn.
+ 2
Sv: MoDo - Brynäs, TISDAG 2 FEBRUARI 19:00
Monno: Det är för mycket kladd på pucken hitintills. Rakare och enklare spel Tack!
+ 1
Sv: MoDo - Brynäs, TISDAG 2 FEBRUARI 19:00
Monno: Vi lyckade få iväg 4 skott i första och hade två pp???
Säger väl det mesta hur "bra" vi är just nu, och säsongen so fa
Säger väl det mesta hur "bra" vi är just nu, och säsongen so fa
+ 1
Sv: MoDo - Brynäs, TISDAG 2 FEBRUARI 19:00
Monno: Deter som om Mam funderar för mycket. nu är Brynäs inte bra heller så det är ganska rättvist. Vi var något bättre på slutet.
Där fick Viktor recanschera sig iaf.