Monno: Deter som om Mam funderar för mycket. nu är Brynäs inte bra heller så det är ganska rättvist. Vi var något bättre på slutet.
Inlägg: 1724580
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs, TISDAG 2 FEBRUARI 19:00
{5647}: kändes som det var någon meter offside på modomålet. Nu ser man inte pucken på tv'n. Men en modoit är nån meter inne mitt i banan medans det gruffas vid sargen. Vore intressant att se från annan vinkel så man faktiskt ser.
+ 1