{5647}: Kan ju vara så att vi bara mäktar med 5poäng till den här säsongen och då blir det nytt bottenrekord! 91/92 var det inte den säsongen dina kontakter/känningar var med och sparkade Jan-Åke Andersson?
Inlägg: 1727709
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bj21: inte någon jag känner direkt, men visst var det Åke Eklöv och Hedin som sparkade Jan-åke.
Korkad utvisning av Ottosson. Inte alls konstigt att våra juniorer tar så många korkade utvisningar. Man verkar inte bry sig om sådant i juniorlaget...
Korkad utvisning av Ottosson. Inte alls konstigt att våra juniorer tar så många korkade utvisningar. Man verkar inte bry sig om sådant i juniorlaget...