Inlägg: 1727722
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Var det inte spelarrevolt? Minns det så och hade fått för mig att du kände spelare i den truppen! Skit samma. Det var dåligt då, det är dåligt nu och det var dåligt på åttiotalet. Fyra nyanser av brunt, typ!
+ 1
Korkad utvisning av Ottosson. Inte alls konstigt att våra juniorer tar så många korkade utvisningar. Man verkar inte bry sig om sådant i juniorlaget...