Inlägg: 1728393
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MoDo, LÖRDAG 20 FEBRUARI 18:30
NuMo: Torp börjar falla tillbaka i gamla synder
Väntar bara på en tok indianare från honom
Varför är det ingen annan klubb som vill värva honom istället för våra junisar?
Väntar bara på en tok indianare från honom
Varför är det ingen annan klubb som vill värva honom istället för våra junisar?
+ 2
Sv: Luleå - MoDo, LÖRDAG 20 FEBRUARI 18:30
NuMo:
Det var backen som pinchade som gjorde en helkorkad bedömning också.
Fanns ingen anledning att chansa på att hålla kvar pucken i zonen där.
Riktigt jävla uselt...
Det var backen som pinchade som gjorde en helkorkad bedömning också.
Fanns ingen anledning att chansa på att hålla kvar pucken i zonen där.
Riktigt jävla uselt...
+ 2
Torp tokanfaller och tar ett uselt skott som skapar kontring.