+ 2
Inlägg: 1728411
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MoDo, LÖRDAG 20 FEBRUARI 18:30
Sven Tuta: Torp gör tyvärr allt för ofta nån groda men det kommer vi få leva med. Han spelar endå fysiskt och det behövs sådana spelare med. Vi har ju knappt nån back som kan tacklas mer en torp.
Väntar bara på en tok indianare från honom
Varför är det ingen annan klubb som vill värva honom istället för våra junisar?