+ 4
Inlägg: 1729681
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
Robin Ztorken L: Nej. Det gör jag inte. Ska man bedöma en match så tycker jag inte att det går att läsa statistiken och bara titta på den.
Det är på tok för många tillfälligheter för att en match alltid vinns av det bättre laget.
Den här matchen har vi varit bättre i spel fem mot fem än dem. Spelar vi så i kvalet finns det inte ett lag som har en chans.
Det är på tok för många tillfälligheter för att en match alltid vinns av det bättre laget.
Den här matchen har vi varit bättre i spel fem mot fem än dem. Spelar vi så i kvalet finns det inte ett lag som har en chans.
Men inga poäng så är det helt ovidkommande, hur spelet ser ut.
Det hoppas jag även du förstår.