Inlägg: 1729685
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{5647}: Det är nog inte mycket du förstår, du resonerar som en struts med huvudet nedstucket i sanden.
Tror det är bäst du drar upp det nu och vaknar till...
Kollar du aldrig våra matcher? Du verkar tro att vi är ett topplag, men jag kan berätta för dig att du har fel där.
Tror det är bäst du drar upp det nu och vaknar till...
Kollar du aldrig våra matcher? Du verkar tro att vi är ett topplag, men jag kan berätta för dig att du har fel där.
+ 10
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{5647}: Hoppas inte modospelarna tycker som du inför det stundande kvalet. Då kan det bli en obehaglig överraskning
+ 1
Det är på tok för många tillfälligheter för att en match alltid vinns av det bättre laget.
Den här matchen har vi varit bättre i spel fem mot fem än dem. Spelar vi så i kvalet finns det inte ett lag som har en chans.